Klarar inte av att driva sajten!
Jag inser och känner att jag inte kan driva denna sajten vidare, pga mitt kaotiska liv (mår inte bra och får därför ingen inspiration) Kanske får jag ork och lust tillbaka någon dag. Aktiviteten och intresset för denna sajten är så låg och det gör ju att jag inte heller får någon inspiration och lust att fortsätta.😕
Det känns som om jag mest bara skriver för mig själv och då kan jag lika gärna prata med mig själv. Men detta är inte erat fel……jag förstår att ingen annan är intresserad då jag som Sajtvärd inte klarar av min uppgift!
Sajten kommer dock att finnas här (såvida inte support väljer att lägga ned sajten?)Jag tittar in ibland och kanske t.o.m skriver något. Men räkna inte med mig som en aktiv Sajtvärd!
Jag är ledsen för detta!
Har någon annan intresse av att driva sajten…..så säg bara till🙂
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ghosthunter, du har en trevlig och fin sajt! Inte ska du sluta!
Så där är det ibland (ofta) att man tycker ingen skriver, men det går lite i vågor för alla. Många läser säkert. Och du är lite ambassadör för Värmland. Det är väl kul? 👍
Ta det lugnt ett tag, det är ju ingen katastrof om du tar en liten paus.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack för dina fina ord, katten🌺 Men jag har bestämt mig för att inte vara Sajtvärd här. Rent officiellt är jag väl det….men inte tankemässigt..inte i teorin. Men jag kommer inte att leda sajten och därför inte heller ansvara för om någon bryter mot regler eller är dum och kränker andra. Alla får ansvara för sig själva!
Det är möjligt att jag kanske får tillbaka lusten att vara Sajtvärd igen. Men det är ytterst tveksamt!
Så åter igen: Är det någon som har intresse att driva sajten, så kontakta support, så kan de kanske fixa det åt er!!
Tack alla ni som har varit med och skrivit….det var en himla kul start, måste jag säga!🌺🙂
Värmland"
Bra kämpat GH! 👍
Tack Carpinus för ditt deltagande. Kanske kan du ta över sajten om/när du känner dig redo!
Värmland"
#4 Nej, det är ett jättesvårt ämne, och man behöver nog finnas "mitt i smeten" för att fotografera och söka själv! Det är ont om bra material i Värmlandsmedia - det är mycket trafikolyckor, inbrott, idrott och lokalpolitik som det inte är lätt att göra något av. Och Selma och Gustav har väl det mesta redan skrivits om, det verkar inte locka yngre generationer.
Men det är ju ingen panik - skriv när du känner för det! Det finns fler sajter som går på sparlåga ibland…😉
Nej, kanske inte. Men det finns ju hur mycket kultur och vacker natur i Värmland som helst.
Problemet är mer på ett personligt plan. Man måste må bra för att kunna skapa något. Men är det brist på deltagande så påverkar också. För om någon skriver nåt, så kan man få idéer ur det och spinna vidare på ämnet i nya trådar….det ena föder ju hela tiden det andra!
Värmland"
Helt sant!
Gh, tänk på att det här kommer bli din första vår i Värmland. Du har bra kamera i din mobil. Soppasnål bil har du. Vem vet vad du kommer göra det här kommande året.
Att lägga ned en Värmlandssajt när du trivs så bra där och har velat bo där länge är bara dumt. Bättre att bara ta det easy istället och inte känna nåt tvång till att leverera hela tiden. Skit i vad index visar.
Krya på dig med måendet.
Ja. jag längtar till våren och sommaren. Då Sverige och Värmland öppnar. Då man kan åka runt och kolla på alla fina miljöer här i Värmland…..hembygdsgårdar, gamla hyttor, finnskogen och alla sevärdheter och så klart en och annan spökjakt..etc..etc..🙂
Men finns det nåt att skriva om som är av intresse för någon? Näpp!…………men jag glädjer mig själv och njuter av den värmländska kulturen. Jag hoppas dock att jag kommer ur min depression snart!
Värmland"
Du gör ett jättebra jobb GH. Att folk inte skriver är inget ovanligt, det är så på dom flesta sajterna. Du har skapat många inlägg som inte bara varit riktat åt värmlänningar och det är bra tycker jag. Själv är jag värd på två sajter och Medarbetare på flera sajter. Det är vad jag hinner med på min fritid.
Tack gikkan…Jag har gjort det som jag orkar med. Men inser nu att jag har mina begränsningar!
Värmland"