Värmland iFokus

Värmland

Etikett: off-topic
Läst 1247 ggr
Ghosthunter
0

Om ni undrar.....

……varför jag inte lägger in länkarna i ett ord, med den länkfunktionen som finns här ovan, så beror det på att jag inte får det att fungera eller annars fattar jag inte hur man gör😕

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Inkanyezi
0

Jag undrade inte alls, men det verkar lite konstigt. Det kan bero på vilken webbläsare du använder, och kanske specifikt vilken version. Det kanske är läge att uppgradera? För mig ser det ut att gå bra att länka ord. 

Om webbläsaren funkar med skriptet på iFokus ska det gå att märka det man vill att länken ska ligga i och sedan klicka på länkningssymbolen i övre kanten av redigeringsrutan. Där får man sedan kopiera in länken och välja om den ska öppnas i samma fönster eller i ett nytt. Såvitt jag förstår beror det också på vilka inställningar man har i sin webbläsare om det blir ett nytt fönster eller en ny flik.

Så det kan vara idé att kolla om det finns en nyare version av din webbläsare, eller om du kan använda en annan för att också kunna länka. Eftersom du kan öppna och redigera också långt efter att ett inlägg är gjort kan du antagligen lägga in länkar där du tycker att de saknas.

Ghosthunter
1

Tack, men jag har fått hjälp. Det var jag som hade gjort fel.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"