Värmländska nyheter

Det brinner!

2016-01-01 10:13 #0 av: Ghosthunter

Jag lyssnar på P4 Värmland att det brinner i ett gammalt kulturhistoriskt hus i Arvika och att branden är utan kontrollLedsen

För det första så hoppas jag att ingen blir skadad, men också tråkigt om en gammal byggnad brinner ner.

Arvika har en väldigt blandad bebyggelse med gamla och nya hus och det är synd att ännu en gammal fastighet går förlorad!Ledsen

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-01-01 12:13 #1 av: VSK

Alltid tragiskt vid bränder. Får hålla tummarna att ingen omkom. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-01-01 19:32 #2 av: [Sheree]

Hej Hej !

Jag tog del av det här tragiska för några timmar sedan och vad säger man om byggnader som går till spillo enbart för att människan ska skjuta raket Ledsen

Får jag vända det här lite  och säga Förbjud alla förbannade raketer och se till att det blir straff för bara innehavet  av raketer,snälla nån  Arg

Förlåt jag behövde lufta lite Förlägen

Anmäl
2016-01-01 19:35 #3 av: VSK

Ingen fara. Lufta på du.

Så det var en raket som orsakade allt detta? Arg

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-01-01 20:06 #4 av: Ghosthunter

Jag håller med fullständigt. Raketer och smällare borde förbjudas. Det skadar både djur, människor och natur och i detta fallet även en fin byggnadArg

Anmäl
2018-12-03 18:36 #5 av: Göstage

Två källarbränder på samma gata i Grums får Polisen att dra slutsatsen att det kan finnas en pyroman i trakten.

https://www.expressen.se/gt/tva-brander-pa-samma-gata-polis-utreder-mordbrand/

Stolt medis på Kust & hav iFokus och stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2018-12-03 18:50 #6 av: Ghosthunter

Anlagda lär dom ju vara iaf.

Anmäl