Annons:
Etikettpresentation
Läst 1128 ggr
Ghosthunter
2015-08-23 20:57

Sajtvärden

Eftersom jag har öppnat en sajt om Värmland så tror ni säkert att jag är född och uppvuxen här, men faktum är att jag har bara bott i Värmland sen midsommar…..alltså lite drygt 2 månader i skrivandets stund🙂

Men varför? Jo, för att jag älskar detta fina och trevliga landskapet, så jag tog mitt pick och pack och flyttade till Segmon i Grums kommun, närmast från Göteborg! Tidigare har jag varit mycket på semester i Värmland. Jag trivs bra med lugnet här.

Jag är nog mera patriotisk än en infödd värmlänning…..ingen annan har nog så mycket värmlandssouvenirer som jag….tavlor, samlartallrikar, figurer, pins..etc😃

Som namnet antyder, så är jag mycket intresserad av övernaturligt och paranormalt och en del inom detta kommer jag att skriva om här, även om sajten i sin helhet, inte är en av de övernaturliga sajterna.

40 + har jag hunnit bli, bor i en lägenhet i Segmon och gillar att resa runt i Värmland och utforska nya platser. Gillar historia mycket också…..gärna alla platsernas historia. Speciellt det som sticker ut, men även det enklaste kan vara intressant🙂

Så, det var lite om mig. Nu är jag nyfiken på att läsa lite om er!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Cristine
2015-08-24 09:33
#1

Jag tänkte också på det att du vet nog mer om Värmland än värmlänningarna själva. 🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: